Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Матюшкін М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Носенко Є. Системний підхід в освіті [Електронний ресурс] / Є. Носенко, В. Коротков, М. Матюшкін // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_12 Акцентовано увагу на системному підході в освіті, оскільки процес навчання вимагає від педагогів системного підходу для досягнення своїх цілей. Підкреслено, що розуміння складності системного підходу в умовах еволюції навколишнього середовища сприяє появі нових напрямків у сучасній науці – синергетики в освіті та педагогічної синергетики. З’ясовано, що застосування системного підходу відкриває широкі можливості для моделювання і прогнозування розвитку освітнього середовища, а також покращення дидактичних аспектів у змісті освіти та управлінні навчально-виховним процесом.Акцентировано внимание на системном подходе в образовании, поскольку процесс обучения требует от педагогов системного подхода для достижения своих целей. Подчеркнуто, что понимание сложности системного подхода в условиях эволюции окружающей среды способствует появлению новых направлений в современной науке – синергетики в образовании и педагогической синергетики. Выяснено, что применение системного подхода открывает широкие возможности для моделирования и прогнозирования развития образовательной среды, а также улучшение дидактических аспектов в содержании образования и управлении учебно-воспитательным процессом.The attention is focused on the systematic approach in education as a learning process requires teachers systematic approach to achieve their goals. Emphasized that the understanding of the complexity of the system approach in terms of the evolution of the environment contributes to the emergence of new trends in modern science - synergy in education and teaching synergy. It was found that the use of a systematic approach offers great opportunities for modeling and forecasting the development of the educational environment as well as improving the didactic aspects of the educational content and management of the educational process.
| 2. |
Чайка О. І. Експериментальні дослідження екстрагування з рослинної сировини методом дискретно-імпульсного введення енергії [Електронний ресурс] / О. І. Чайка, К. Д. Малецька, М. В. Матюшкін, Л. П. Гоженко // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2012. - Вип. 41(1). - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2012_41(1)__13
| 3. |
Матюшкін М. В. Психологічні особливості людини в процесі користування комп’ютером [Електронний ресурс] / М. В. Матюшкін, С. О. Олексієнко, Є. Ю. Носенко, Є. С. Закревська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_21
| 4. |
Матюшкін М. В. Психолого-педагогічні аспекти викладання інформаційно-комунікаційних технологій на курсах підвищення кваліфікації працівників освіти [Електронний ресурс] / М. В. Матюшкін, Є. Ю. Носенко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 41. - С. 352-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_41_83
| 5. |
Матюшкін М. В. Психологічні особливості педагога в процесі опанування інформаційними технологіями [Електронний ресурс] / М. В. Матюшкін, С. О. Олексієнко, Є. Ю. Носенко, Є. С. Закревська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 46. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2016_46_35
|
|
|